هتل آف

یکی از هتل های مناسب باکو در کشور آذربایجان برای اقامت مسافران هتل آف می باشد.

هتل ۴ ستاره از هتل های ارزان و مناسب شهر باکو می‌باشد.

این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار گرفته وحدود ۲۱ کیلومتر از مرکز باکو فاصله دارد

که با وسایل نقلیه عمومی که در اطراف هتل وجود دارد شما به راحتی می توانید به مرکز شهر بروید.

فاصله این هتل تا فرودگاه هم نسبتا نزدیک می باشد.
هتل آف باکو که در دهکده ی نووخانا تور آذربایجان قرار دارددارای ۲۷۰ سوئیت و اتاق می باشد.

اتاق های هتل دارای اینترنت رایگان و آب آشامیدنی ,سشوار ,یخچال و غیره می باشد.
از دیگرخدمات هتل آف باکو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پله اضطراری, تالار کنفرانس, تاکسی سرویس, تلفن, تلویزیون, تهویه مطبوع کامل, لباس‌شویی‌و خشکشویی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند تا در صورت رزرو هتل آف باکو ,کمبودی در هتل احساس نکنند.

این هتل برای سرگرمی ما هم امکاناتی در نظر گرفته است .از جمله آن میتوان به این موارد اشاره کرد :

سالن بدنسازی, استخر روباز استاندارد و همچنین پارک آبی و سر سره های ابی (چهار استخر وجود دارد)

رستوران اصلی این هتل غذاهای بین المللی را برای پذیرایی از مسافران تدارک دیده است

و هم چنین ۲ رستوران دیگر هتل در بیرون هتل و در نزدیکی استخر و پارک ساحلی این هتل می باشد

,کافی شاپ های ساحلی هم در کنار ساحل می باشد.
یکی دیگر از برنامه های جالب و سرگرم کننده این هتل,شب ها اجرای موسیقی ایرانی و برنامه های متنوع دیگر برای مهمانان و گردشگران می باشد.
وجود صرافی در هتل و پذیرش شبانه روزی هتل هم از نکات مثبت هتل آف باکو می باشد.

نظرات درباره‌ی هتل

۷.۱

نتیجه‌ی نظر سنجی

اگر در این هتل اقامت داشتید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

‫۴ نظرها

1. سلام من و همسرم از ۲۶ شهریور ۹۸ به مدت ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم. ابتدا باید بگم که سفر ما زمینی و با تور بود. هر کدوم از مسافران تور ما از یک آژانس این تور ررو تهیه کرده بودند و ما هم از طریق اینستاگرام و تبلیفات آژانس ایپک گول ظواهر این هتل رو خوردیم و… مدیران این هتل سه برادر بودند آقایون بشی…. که ایرانی بودند ولی در باکو اقامت داشتند. برای همین هم اکـثر تور های ایرانی این هتل رو معرفی می کنند و یه جورایی میشه گفت این هتل مخصوص ایرانی هاست چون اکثرا ایرانی ها در این هتل اقامت داشتند. اول چند مورد از نکات مثبت این هتل رو بگم که البته خیلی کمه: استخرها و پارک آبی و بیلیارد و فوتبال دستی جزو امکانات هتل بود و از نظر نزدیکی به دریا خیلی دسترسی خوبی داشت. محیطش هم شاد بود هر شب دی جی و رقص و ….
    ولی متأسفانه نکات منفی هتل بیشتر بود. اول اینکه تور لیدر ما به نام حس…. که آشنای خود مدیر هتل بود از نظر اخلاقی و راهنمایی و معرفی مکان ها صفر بود. البته اگه دختر مجرد باشی و بهش پا بدی خیلی بهتر رفتار میکنه اینو همه مسافرا همون شب اول متوجه شدن و ناراحت بودن از این موضوع. از نظر تمیزی اتاق ها، سعی کرده بودن تمیز کنن توی اون سه روز هر بار برای تمیز کردن اتاق می اومدن ولی چون سال ساخت هتل بالاست سرامیک های حمام دسشویی و شیرآلات خیلی قدیمی بود و کثیف نشون می داد. صبحانه روز اول به نظر ما خوب اومد ، هات داگ، تحم مرغ آب پز، مربا، پنیرو خیارو گوجه، خامه، سوپ شیر، شیرینی، شربت پرتغال، قهوه، شیر و انواع کالباس ها و هندوانه و سیب. ولی روز دوم و سوم هم که همین ها دقیقا تکرار شد تو ذوق ما خورد واقعا. فاصله تا مرکز شهر هم خیلی دور بود (ا ساعت تا مرکز شهر) و ۲۰ منات باید پرداخت می کردیم برای همین تنها راهمون این بود که با تور بریم. دو تا گشت شهری هتل برگزار می کرد که برای یکی از آنها که آپشنال بود ۱۵ منات گرفتند (به پول ما ۱۰۵ هزار تومان) و دومی هم که روی تور بود و هزینه ای نداشت.در اولین گشت اتوبوس با ۱ ساعت و نیم تأخیر راه افتاد که خب چیزی نگفتیم ولی روز بعد چون جداگانه پولی نگرفته بودن اتوبوس فقط ۱۰ دقیقه برای مسافرا منتظر موند و با اینکه چند نفر از مسافرا هنوز نیومده بودند بدون اینکه در موردشون سوالی بپرسه یا به اتاقشون حتی یه زنگ بزنه که اتفاقی براشون افتاده یا نه زود راه افتاد. و مسافرای جا مونده ۲۰ منات (۱۴۰هزار تومان) کرایه تاکسی داده بودند و خودشون اومدن توی شهر که اتفاقی همدیگه رو دیدیم. و وقتی به تور لیدر اعتراض کردند ایشون با لحن بد و داد و بیداد جوابشون رو داد در حدی که ما فکر می کردیم الان تو اتوبوس کتک کاری میشه. و خسارتی هم بابت اینکه مسافرا رو جاگذاشته بودن بهشون ندادن. البته موقع برگشت هم دو نفر دیگه از مسافرا که دختر هم بودند جاگذاشتند و مجبور شده بودن خودشون تنها اون موقع شب تا هتل برگردن. و این در صورتی بود که ما تور های دیگه رو که می دیدیم، تور لیدرها یکی یکی مسافرا رو چک میکردن که کسی جا نمونه، مسافراشونم بیخیال دنبال عکس انداختن خودشون بودن و کلی تورلیدراشون حرص می خوردن. ضمنا همه اعضای تور با هم راه می رفتند و تور لیدر همه جا رو معرفی می کرد ولی تور لیدر ما اصلا همراه ما نیومد و اعضای تور پراکنده شده بودن. و مورد آخر که دیگه حسابی همه رو ناراحت و عصبانی کرد این بود که روز آخر گفتند مسافران سه شب با مینی بوس باید تا مرز برگردند و مسافران ۴ شب با همون اتوبوس vip برگشتند. و ما تا مرز بیله سوار فقط بوی گازوئیل استشمام کردیم و از مرز تا تهران با اتوبوس vip اومدیم و تور لیدر ما هم رفت تو اون اتوبوس. (تور لیدری که نمی دونم چجوری تور لیدر شده بود و کی به اون مدرک داده بود). در کل من اگه حتی هیج جای دیگه واسه رفتن نداشته باشم به هیچ عنوان هتل ای اف نمیرم. امیدوارم مطالب مفید بوده باشه. خدانگهدار

2. هتل فوق العاده بی کیفیت و کثیف و مزخرفی بود
    در اتاق من دزدی اتفاق افتاد پرسنل و مدیریت هتل حتی به خودشون زحمت ندادن بیان رسیدگی کنن اتاقها کثیف و مستخدمین هتل به خودشون زحمت نمیدادن تمیز کنن
    صبحانه هتل خیلی بی کیفیت و معمولی بود حتی وقتی تموم میشد به خودشون زحمت نمیدادن که پر کنند
    به کسانی که میخواند به باکو سفر کنند پیشنهاد میکنم در انتخاب خودشون تجدید نظر کنند

3. سلام و عرض ادب از دوستانی که به این هتل رفتند درخواست دارند که راهنمایی کنند این هتل با نزدیک ترین ایستگاه مترو یا اتوبوس یا چقدر فاصله داره که بشه از طریق اون مرکز شهر رفت

4. با سلام من شهریور۹۷ رفتم آف هتل. بر خلاف تصورم و تبلیغات بود. اتاق درجه ۳ و بی کیفیت هیچ امکانات نداشت . طوری که برای هر شب ۳۰ دلار خسارت گرفتم. رستوران هم گرون و بی کیفیت. تنها مزیت هتل استخرها و نزدیکی به ساحل بود. همین