هتل آدالیا الیت لارا

اگر قصد سفر به ترکیه و شهر زیبای آنتالیا رادارید یکی از هتل های بسیار لوکس وشیک برای اقامت ، هتل آدلیا الیت لارا (Adalya Elite Lara) میباشد که جز هتل های ۵ ستاره است.

این هتل لوکس در ساحل زیبای لارا قرار دارد و با اقامت در این هتل لحظات بیسار دلنشینی را تجربه کنید.

فقط چند قدم از هتل دور شوید تا در کنار ساحل زیبای لارا، زیر نور خورشید یا در سایه سایبان ها روز خوشی را بگذرانید،

تور های مرتبط : لیستی از تور های آنتالیا

در مرکز اسپا جسم و روح خود را به آرامش برسانید، از غذاهای دلپذیر رستوران های متنوع هتل لذت ببرید و شب آرامی را در اتاق های مجهز و راحت این هتل سپری کنید.

امکانات هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

• خدمات خشکشویی و لباسشویی
  • خدمات اتاق ۲۴ ساعته
  • کارکنان و خدمه چند زبانه و وغیره

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا تامرکز خرید پرمیوم حدود ۱ کیلومتر و تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل آدالیا الیت لارا از امکاناتی نظیر: سیستم تهویه داخلی، حمام با وان/دوش، تلویزیون LCD، مینی بار، بالکن مبله، سشوار، قهوه/چایی ساز و … برخوردارند.

دیدنی های بیشتری ببینیم : پارک ملی آنتالیا

در مرکز اسپای مجهز هتل، می توانید با انواع مراقبت های ارائه شده شامل: سونا، ماساژ، حمام ترکی و …، روح و جسم خود را بپرورید.

بوفه صبحانه، ناهار و شام در رستوران اصلی هتل آدالیا الیت و با انواع انتخاب ها، مهیا است.

انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی، ژاپنی، مکزیکی و … برای پذیرایی از مهمانان فراهم است.

مشاهده و مقایسه کردن سایر هتل‌ های آنتالیا به انتخاب بهتر و دقیق‌تر شما در سفر کمک بزرگی خواهد کرد.

نظرات درباره‌ی هتل

۸.۶

نتیجه‌ی نظر سنجی

اگر در این هتل اقامت داشتید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

User Rating: Be the first one !
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

1. من و خانوادم بعنوان کادو و هدیه تولد دخترم در بهمن ماه ۱۴۰۰ به این هتل رفتیم علیرغم قول آزانس ما را به طبقه ششم فرستادند که ویوی مناسبی نداشت و سقف راهرو و گچ های آن ریخته بود و نامرتب بود و گفتند هتل جا نداره و باید اینجا باشید. دیگه حرفی نزدیم و سعی کردیم از لحظات استفاده کنیم بقیه جاهای هتل خوب و اوکی بود و بجز طبقه ما مرتب و تمیز بود و رفتار خدمات خیلی خوب بود. هر شب دیجی و برنامه داشتند در لابی رستوران که البته موزیکها ۸۰ درصد مطابق میل غیرایرانی ها بود و کمتر به نظر مهمانان ایرانی اهمیت می دادند و نهایت دوتا ساسی می ذاشتند که جای حرف نباشه! بعد روز سوم نوبت به تست کرونا رسید که گفتند جهت برگشت به ایران لازمه با اینکه من هیچ علایمی نداشتم عصر خبر دادند تست من و خاله ام مثبت شده و داستان شروع شد . نگم براتون که مسولان هتل چه رفتار زشت و وتوهین آمیزی با ما داشتند در حالیکه من بیرون هتل بودم بارها مزاحم خانوادم شده بودند در نهایت استرس که این خانم باید قرنطینه بشه و اینقد سفت و محکم و تند و گستاخانه با مامور دم اتاق ما آمدند که فکر کردم الان نیاز به بستری در بیمارستان دارم . گفتند علایم نداری ولی ناقلی. قرنطینه شدیم و نمیدانستیم چه کنیم چون شاغل بودم و مرخصی اضافه نداشتم و باید در تاریخ معین شده بر میگشتم. ضمن اینکه با اینکه در تهران هزینه بیمه مسافرتی کرونا رو به آزانس پرداخت کرده و بیمه نامه داشتیم هتل گفت هر چند روز اضافه که قرنطینه باشیم هزینه اش با خودمونه و هتل به بیمه کاری نداره و نهایت یه نامه میده که اگه شد از بیمه در تهران بگیریم مبلغ رو (یه حرف چرت و مسخره) و کلی باید اضافه هزینه می دادیم و پروازمونم هم مجدد اوکی می کردیم. خلاصه کنم براتون که با هماهنگی با تهران و آژانس یه تست منفی جور کردیم و نفری دو میلیون تومن دادیم که بتونیم برگردیم. اما نکته اش اینجاست همون مسولان هتل و مامورانشون و لیدر تور که به شدت با ما برخورد داشتند وقتی در کمتر از ۲۴ ساعت تست منفی ارایه دادیم ما رو از قرنطینه در آوردند بدون اینکه بپرسند شما که در قرنطینه بودید تست را از کجا آوردید. این یعنی اینکه هتل و لیدر تور ( آذر تور )کاملا مطلع بودند از جریان و ظاهرا همه با هم هماهنگ بودند .خلاصه بعد از تقریبا دو روز سرشار از استرس وحشتناک ما از قرنطینه در آمدیم و به کشور برگشتیم در حالیکه فرودگاه ترکیه اصلا نتیجه تست ما رو چک نکرد و در فرودگاه ایران هم آنچنان جدی نبود که لیدر و مسولان هتل به ما گفتند. پولی که دادیم فدای سرخانوادم ولی اون استرس و ترس و دو روز آخر سفری که به راحتی خرابش کردند رو هیچ چیز جبران نمیکنه. در آخر هم تهران که رسیدیم تست دادیم و منفی بود!!!!!!! لطفا در دوران کرونا اگر به این هتل رفتید مواظب باشید که تلکه نشید.

2. دوتا تور لیدر هستند به نام رزا و سودا .پول دستشون برای چینج ندید .هر توری میخواهید برید چند برابر ازتون میگیرن.گولشونو نخورید.مارو الکی تست مثبت اعلام کردن ما فرار کردیم از هتل .خودشون نقشه میکشند و مردم رو بدبخت میکنند.با آزرا تور نرید.من به سکته رسیدم.فرزین نامی به عنوان رییس تور لیدرا هست که بلیطای مارو فروخت و شاید باورتون نشه ما دوباره بلیط آنکارا خریدیم و برگشتیم تهران.

1. تایید می کنم چون ما هم بهمن ۱۴۰۰ رفتیم و مشابه همین کار را با ما در این هتل کردند نفری ۲ میلیون گرفتند تا تست منفی مجدد بهمون بدن بتونیم برگردیم با هماهنگی آژانس اسم لیدر ما نسیم بود.

3. ما تازه از اونجا برگشتیم .بسیار مدیر دروغگویی دارن .به بهانه تست مثبت کرونا مردم رو زندانی میکنند و شبی ۴۰ یورو میگیرن.پدر مارو درآوردن .بیچاره شدیم.یه رسیپشن داره به نام افسانه که ایرانیه دزد سر گردنست.مواظب باشد گول نخورید

4. سلام‌
    من در تاریخ ۱ مهر تا ۷ مهر در این هتل هستم
    کلا بگم این هتل از ۱۰ شماره به نظر من ۴ هست .
    فقط میتونم اتاق هاش بزرگ و خوب هست.
    الان توی شرایط کرونا رستورانش به قدری کوچیک هست که مردم دایم از کنار هم باید رد شن و کل هتل مریض شدن و سرماخوردگی و‌سرفه دارن.
    اصلا پیشنهاد نمیدم واقعا .

5. سلام ما در اسفند اومدیم الان در هتل هستیم واقعا عالی هست از هر لحاظ طعم غذاهاش عالی همه چی خوب فقط مینی کلوبش ضعیف هست در این فصل هتل پر هست من از هر لحاظ راضی هستم پیشنهاد میکنم بیایین